Ojdå..

Har inte tänkt så mycket på att kolla mitt konto den här månaden. Jag har bara plockat fram mitt VISA-kort hela tiden och inte brytt mig så mycket.
Det var nog världens misstag! För nu fick jag för mig att kolla mitt konto och se hur det såg ut. Jag har använt upp alla mina pengar för denna månad!! Hur kunde det gå till?
Tur jag inte åkte till Colorama idag och för att köpa färg.. Hade varit lite svårt med inga pengar på kontot.
Ja, så kan det gå mina vänner.
Det betyder att jag inte kommer kunna bli klar med mitt vardagsrum förrän nästa månad. Kul..

Aja! Idag blev jag i alla fall bjuden på lunch av Lena. Vi åt kinamat. Var riktigt gott! Har massa kvar, så jag kan äta det till middag idag. Tur det! Och tur att jag har lite mat i frysen så jag klarar mig veckan ut i alla fall. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra nästa vecka..
Har väl lite burkar som ska pantas.. Åh vad fattigt det känns. Men vad kan man göra?
Jag har ju matat mina känslor med dyr Ben & Jerrys glass de senaste veckorna. Så där har ju några hundra försvunnit bort. Poff.

Förresten ska jag skicka A på hypnos. Så kan vi leva lyckliga i alla våra dar sen.
Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0