Långledigt!

Då är man ledig i 4 dagar då! Skönt som tusan!

Blev en lunchdejt med Sara idag! Jag åt vegetarisk subway. Mycket gott. Så det ska jag äta fler gånger.

Jag fyndade lite grann också! Ett par rosa converse för endast 87:- ! Secondhand så klart, men de ser verkligen nya ut! Köpte en jättesöt väska också. Lite blommig. 63:-

Blev glatt överraskad av Staffan som tittade förbi idag! Men känner mig dum som glömde ge honom en kram! Du får en nästa gång vi ses. Lovar!

I nästa inlägg ska jag skriva vad jag önskar mig i födelsedagspresent så ni får lite idéer. Haha.







Kommentarer
Postat av: Jenny

sjukt snygga skor! :D jag har exakt likadana:)

2009-06-18 @ 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0