I'm up high.

Åh! Nu känns mitt hår underbart! Har inte använt balsam på 1 vecka. Och det har varit hemskt! Men idag så köpte jag äntligen det. Vilken skillnad det blev. Inte så torrt liksom. Har flätat håret nu också. Så vi får väl se om jag får till någon söt lockig frisyr imorgon.
Fick frågan idag om jag gått ner i vikt. Och ja, det har jag faktiskt! När jag flyttade till Sundsvall för 2 ½ år sen var jag rätt nöjd med min vikt. Men sen så blev det en massa "sambo-kilon" som uppenbarade sig. Okej, inte sambo kanske. Men flickvänner-mysa-gosa-äta-choklad-chips-ostbågar.. Ja ni förstår vad jag menar. Så på ganska kort tid gick jag upp 10 kilo! Nu har jag faktiskt gått ner 7 av dem! Så jag känner mig jäkligt nöjd! Mätte tjockismagen också. 3 centimeter har jag tappat. Så jag kan inte vara mer än nöjd.

Hur har jag gjort? Ja hur har jag nu lyckats tappa de där kilona.
- Slutat ha någon flickvän! (Haha, nej den här punkten är lite skämtsam!)
- Slutat åka buss. Cyklar i princip ÖVERALLT. Om jag inte ska till Birsta.
- Slutat med godis.
- MInskat ner på mcdonalds besöken.
- Minskat på alkoholen, dricker ca 1 gång i månaden bara.
Ja det är några av exemplen. De flesta är väl sånt jag börjat med de senaste 6 veckorna.

Men nu är det nog dags för mig att sova. Tänkte försöka komma upp tidigare än halv 9 imorgon! Så kanske jag hinner sminka mig hemma i stället för på jobbet!

Ciao bella.

..I'll be thinkin' of you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0