I will be true.

Har varit en jättekul dag idag!! Jag klev upp imorse och var pigg för en gångs skull. Åkte iväg till jobbet och bytte om till vintagekläder. Blev jättefin. Vid 12 gick jag och Sara-Maria ut på stan och delade ut lappar om butikens 1 års jubileum. Fick positiv respons tyckte jag!
När vi kom tillbaka fick vi sitta i skyltfönstret. Satt där och drack cider och åt godis. Lyxigt att få betalt för det!
Sen blev det mest kassaarbete för min del. Strax innan 3 så gick både Yvonne och Harriet. Så jag fick nycklarna till butiken. Kom inte därifrån förrän 16:20! Men det gjorde inte så mycket. För det blev riktigt bra försäljning! Och så kan jag ta ut 2 timmars ledighet en annan dag! Skönt.
När jag kom hem var jag trött i både kroppen och huvudet.

Har i alla fall fixat och donat riktigt mycket ikväll! Möbleringen och städningen är så gott som klar i vardagsrummet. Är bara lite målande kvar nu. Sen kan jag äntligen slappna av!

Hittade två bilder på min kamera och konstaterade att jag är lite udda av mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0