Bra dag!

Idag kändes det som att det var en väldigt positiv energi som hade lagt sig i butiken. Alla var på bra humör och dagen gick väldigt fort! Jag blev så glad också för jag var superstressad och kände att jag ville åka till birsta och köpa lite mer vit färg. Så då tänkte jag skynda mig dit och tillbaka på en timme. Men underbara Yvonne och Harriet sa att jag inte behövde stressa. Utan jag fick ta min tid och åka dit. Jättesnällt! Hann i alla fall på ca 1 timme och 25 minuter. Så jag tyckte jag var ganska snabb ändå!

Imorgon ska jag och Jenny gå på stan och dela ut lappar om butikens ettårs firande! Ska klä oss i vintagekläder redan då!
Testade lite kläder idag. Hittade två plagg som passade. Ska leta lite mer imorgon. Köpte till och med en klänning idag! Ja JAG köpte en klänning. Dock har den axelvaddar som jag ska ta bort, och så måste jag sy upp och in den lite. Men sen kommer den vara tipp topp! 

Nu ska jag tusan städa så jag blir klar med allt någon gång! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0