Barnskrik, vin och tigerkaka.

Trodde att jag skulle få fira midsommar i min ensamhet. Men som tur var blev jag bjuden hem till Sara. Så jag firade med henne, Dan, barnen och Dans bror Pelle.
Först så grillade vi. Som tog 1 ½ timme! Men det är inte lätt när tjejer inte har i sin natur att tända eldar. Nej jag skoja! Men efter att Sara lagt på lite ved på grillen så blev det kanon!
Saknade dock att äta färskpotatis, kassler, gräddfil och gräslök. Min traditionella midsommarrätt. Men hellre sällskap än att sitta hemma och äta det.
Sen när barnen hade somnat så tittade killarna på film medan jag och Sara drack vin. Haha, vad par:aktigt det låter.
Vin och tigerkaka. Gott.
Jag cyklade väl hemåt vid halv 2 kanske? Minns inte riktigt vad klockan var. Men det regnade massor! När jag kom hem somnade jag på en gång!

Idag vaknade jag 13:20! Inte bra. Får inte ställa om dygnet!
Ska städa undan lite idag efter all renovering. Sen ska jag köpa mig något gott. Funderar på att göra en ostpaj. Synd att inget är öppet idag. Annars hade jag åkt och hyrt en film.

(Prata med Monika på msn, bebis är så söt! :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0