Att glömma eller inte glömma, det är frågan.

Varit en rätt lugn kväll! Jag gjorde i ordning god middag bestående av färskpotatis, kassler (jag vet jag äter inte kött egentligen..), gräddfil och gräslök! Till efterrätt åt jag en Ben & Jerry's Half baked. Och så tittade jag på filmen de visade på tvåan, Ensam kvinna söker hette den nog. Inte riktigt säker. Men den var mest bara obehaglig. Tror jag sett den förut faktiskt!
Sen så har jag mest bara suttit och pratat med trevligt folk på msn! Det är lätt att glömma bort sig själv då och inte alls tänka på det runt omkring. Så ikväll har jag mått väldigt bra!
Ska nog sova snart så jag kommer tillbaka till en någorlunda dygnsrytm. Kan knappt fatta att jag är ledig i två hela dagar till! Helt underbart!

(Mums! Underbart gott!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0