Ändra håret igen?

Jag är ju sån som inte gillar att ha samma utseende på mitt hår för länge..
Nu känner jag att det definitivt är dags för något nytt! Jag skulle vilja ha in lite blont i håret igen. Men inte som jag haft det, utan på nått nytt sätt. Jag har en idé. Dock blir det ju aldrig bra på första försöket. Så det kommer nog bli ljusbrunt först kanske. Men jag får väl bleka tills det blir färgen jag vill ha! Annars så kanske jag kommer att ta bort mitt röda och ha rosa i luggen och rosa på nått mer ställe i håret! Har saknat det rosa grymt mycket! Gillar att vara en färgklick. Så kanske blir så igen! Vem vet!

På de här bilderna hade jag lite blont. Men tänkte mig inte nått av det. Utan nått helt annat! :)




Kommentarer
Postat av: sara

du och dina idéer med håret ;-) men de blir nog kanonbra, som alltid...

2009-06-15 @ 00:13:20
Postat av: sofiebredell

sv: tack! :D jag är väldigt nöjd med betyget faktist! som jag kämpat i slutet :D

2009-06-15 @ 04:47:43
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0