66 meter sandpapper.

Nu har jag kommit hem från Östersund. Har haft två väldigt trevliga dagar! Det är inte alltid man umgås med någon som är så lik en själv. Foto-, data-, photoshop-, djur-intresserad! Kul.
Idag var vi ute på fotorunda! Haha, dock blev det några failade försök när en ambulanshelikopter kom! Angelica tryckte gasen i botten, men sen fick vi inte till så mycket bilder. Och helikoptern lyfte ju aldrig igen, så det var ju lite tråkigt. Jag fick mig i alla fall ett gott skratt när hon klättrade upp på bilen för att kunna fota helikoptern! Vad gör man inte för konsten?
Juste, jag fick träffa en tvättäkta a-lagare också! Angelicas granne. Han kom fram och satte sig vid oss när vi åt middag. Så pussade han mig på handen. Då var det svårt att hålla sig för skratt! Ja det finns konstiga typer överallt må jag säga.
När jag kom hem till Sundsvall med tåget så mötte jag en tjej..
Hon: Hej.
Jag: Hej.
Hon: Vart är du påväg?
Jag: Hem..
Hon: Det var ju bra det...
Hennes tonläge skrämde mig jättemycket! Så jag skyndade mig hem så fort jag kunde!!

Nu sitter jag här vid dator och ska nog sova strax. Kliva upp 7:30 imorgon! Vill verkligen inte jobba. Skulle vilja vara ledig några veckor.. Men får hitta på roliga saker på kvällarna och helger!

På tal om min rubrik. Jag har köpt 66 meter sandpapper.. tror ni det räcker till renoveringen av mitt vardagsrum? Haha!

(Utsikt. Snö på fjällen!)



(Fin hund.)



(Angelica uppe på bilen och fotar!)



(Bidde.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0