Vinter.

Har precis varit ute och gått en timme. Kände att jag behövde det. Dock har jag sjukt ont i ryggen nu..

Tog med mig kameran och fotade massa.
Så nu ska jag göra mamma riktigt avis!
Det är verkligen underbart väder! Inte för kallt och snö överallt. Om jag någon gång i mitt liv flyttar utomlands kommer jag verkligen sakna den svenska vintern.
Eller ja, om jag flyttar till Göteborg så kommer jag sakna vintern i Sundsvall. Det är verkligen något magiskt med den!

Här kommer lite bilder!








Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du tagit bilderna själv? isåfall, vad har du för kamera ? :)

2009-01-21 @ 22:19:32
URL: http://hannanas.webblogg.se/
Postat av: Harriet Olsén

Vilka vackra bilder du har tagit. Ser ut som du har haft en härlig dag. Hoppas du kommer tillbaka frisk och nyter nu på torsdagen. Var rädd om ryggen!

2009-01-22 @ 01:41:06
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0