Trött!

Är jättetrött just nu.. skulle lätt kunna gå och lägga mig redan nu. Men det kan jag inte göra. För då blir mitt dygn jättekonstigt.. Ska försöka att hålla mig vaken till kl. 12 i alla fall!
Får se om jag ska ta en runda på stan imorrn innan jobbet. För kommer inte hinna med allt jag ska göra innan festen på fredag annars.. Får se.
Idag var det i alla fall en rätt lugn dag. Lite för lugn. Vi var inte alls många på jobbet. Bara jag, Yvonne, Harriet till att börja med. Sen så kom Mattias och Lena.

Hittade en jättefin tavla på gallerix som jag ska köpa! Tror jag ska köpa den imorgon faktiskt. Fast tar det efter jobbet, för vill inte ta med den dit, för man vet aldrig om den försvinner..

Nu sitter jag bara och väntar på att Sandra ska komma hit och mata mig! Har inte ätit något alls sen igårkväll. Så börjar bli rätt hungrig nu.
Kinamat blir det!

Men jag kommer säkert vara tråkig och somna eller nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0