Tiden har slutat passera.

Tiden har slutat passera för jag har äntligen kommit ikapp den. Jag står inte och tittar på längre, ser hur mitt liv bara försvinner bort från mig.
Nej jag har tagit kontroll över det igen. Jag har fattat svåra beslut, men lyckats resa mig ur askan igen. Ur aska växer det alltid upp något nytt.
Det är det där nya som jag är redo att fånga.
Jag har tagit mitt första djupa andetag, andats in livet i mina lungor igen.
Känner mig renad.

Nu ska jag leva och njuta av varje sekund. För livet är värdefullt.
För att citera mig själv: 
"Jag tror att det är väldigt viktigt att hitta sin egen lycka och vara lycklig för den man är, inte vad andra gör en till."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0