The phantom of my dreams.

Drömde jättekonstigt i natt..
Först så var det kaos i en klädbutik, för Pamela Andersson sprang runt i alla provhytter och snodde klänningar som folk testade som var i storlek 36. Så folk hade panik för överallt fanns det bara kläningar som var i storlek 42 oh uppåt!
Sen så satt det en "bög" vid ett sminkbord och var jätteledsen för ingen ville ha honom. Han sa att hans hår var så fult. Men då kom en tjej fram till honom som stod och jobbade precis bredvid i nån slags parfymbutik. Så hoppade hon upp i hans knä, och vips var de kära. Han hade nyss gråtit över killar. Men den tjejen tyckte han om.
Sen så var de helt plötsligt på en romantisk resa i Paris. Och de badade i en fontän. Då fick de varsitt brev levererade till sig. För jag var tydligen vän med dem båda. Så jag skrev om min resa, för jag var tydligen ute på landet med min KILLE. Och innan hade jag visst varit i Paris, för jag var tydligen värsta snobben egentligen. Så jag skrev om att jag inte gillade landet så mycket...

Ja, sen vaknade jag. Helt konstig dröm!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0