Te amo.

Te amo amor mio, sin ti ya no puedo vivir, vuelve pronto a mi lado.

Är helt fucking tärd nu.
Sov dock hur bra som helst i natt. Så det är jag glad över.
Men på förmiddagen har det varit känslokaos i mig igen. För jag vet verkligen inte vad hon säger som hon menar.
Jag vet inte om hon vill att jag ska stanna eller gå.
Jag stannar ju såklart även fast många sagt åt mig att springa det fortaste jag kan.
 Kärleken är inte lätt.
Men jag stannar.
Och jag väntar.
Att vänta på min kärlek kanske är det jobbigast jag någonsin gjort.
Men om jag får henne igen så kommer det vara värt det.
I en värld som denna är man inte alltid vettig.

Snart ska jag jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0