Sundsvall.

Egentligen älskar jag Sundsvall. Jag har funnit så bra människor här och jag har hittat mig själv så himla bra.
Men på sistone har jag gått vilse igen. Jag har glömt bort vad som är viktigast i livet, nämligen jag själv. Först och främst måste man alltid se till sig själv. Man måste ge sig själv chansen att vara lycklig.
Jag har hela tiden jagat kärleken, för jag trodde att Annika var den rätta för mig. Men om hon vill vara med någon annan så är det uppenbarligen inte meningen att det ska vara vi.
Så jag måste finna mig själv igen. Jag måste hitta det som kan göra mig lycklig.
Förhoppningsvis kommer jag snart få ta e paus från Sundsvall. För min lägenhet och den här stan får mig bara att minnas saker som jag just nu behöver komma över för att kunna gå vidare på riktigt.
Jag kanske sviker människor jag älskar, men jag kan inte annat än vara självisk i en situation som denna. Jag behöver få reda ut mitt garnnystan som blivit extremt trassligt det senaste halvåret.
Jag kommer alltid vara glad när jag tänker tillbaka på Sundsvall, men i detta nu får jag bara panik av tanken på att stanna kvar här.
Ni behöver inte oroa er att jag åker nu på en gång. Det är mycket praktiskt som måste fixas först.
Men jag hoppas att jag inom en månad har lyckats fått lägenheten uthyrd.

Det var nog allt jag ville ha sagt för tillfället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0