Rockstar.

Jag visste inte riktigt vad jag skulle ha för rubrik på det här inlägget. För jag ska skriva om både bra och dåliga saker.

För det första är jag sjukt glad idag. Hade uppföljning. Och då fick jag så himla mycket beröm för att de andra tyr sig till mig. Jag är yngst på jobbet. Men är ändå den trygga och stabila där. Det kändes så himla kul att höra!

Jag fick stanna tvåm timmar extra idag eftersom alla andra hade gått hem och jag ville inte lämna Yvonne själv..
Då passade jag på att dansa lite för mig själv nere på herravdelningen och bara njuta av en bra dag! Hade så mycket energi som behövde komma ut !

Sen till det jobbiga.. det är en person som jag är jätteorolig över. Men jag vet verkligen inte hur jag ska lyckas hjälpa henne. Vet inte ens om hon vill bli hjälpt.
Jag är rädd för att hon kommer hamna nere på botten. Men har verkligen ingen aning om vad jag ska göra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0