Rensning!

Har rensat bland mina kläder. Säkert fått bort ca 80 plagg! Så det känns bra. Ska ta med dem till jobbet på tisdag. För alla kläder är hela och rena och fräscha! Så de kan säkerligen säljas!
Måste börja gå igenom förrådet också och få unda lite grejer därifrån. Har säkerligen en del som skulle kunna ges till Erikshjälpen i Bosvedjan. Massa kuddar vet jag att jag har, och filtar. Så de skulle jag kunna lämna bort.
Känns lättare att flytta sen om jag får undan allt skräp. Har saker som bör köras till soptippen också!

Har fått lite hårstylingsprodukter av Lena. Riktigt bra faktiskt! Kollade upp lite vad de kostar och sådär. Beräknade ett värde på dem till 600 kr. Så det tackar jag väldigt mycket för! Slipper jag lägga ner massa pengar på sånt.
Det räcker med att jag lägger ner ungefär 200 kr på hårfärg varje månad.
Jag ska försöka räkna ut hur mycket pengar jag lagt ner på hårfärg under hela mitt liv..
Ungefär 10.000 kr. Det är väldigt mycket pengar!!




Kommentarer
Postat av: Sophie

oj, 10 000 kr är väldigt mycket :O men å andra sidan så spenderar man säkert massor mer på kläder så det kanske bara låter mycket :P

2009-01-19 @ 23:11:29
URL: http://nittioelvanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0