Out of every sorrow a new day will dawn.

Vet inte riktigt vart jag står nu i förhållande till allt.
Jag är väldigt säker på vart mitt hjärta finns.
Kanske borde jag följa det och flytta ner till Göteborg för att finna kärleken igen.
Men är det verkligen värt en chans på ungefär 98% att få hjärtat krossat?
Fast jag tänker alltid på den där lilla chansen som finns. De där 2% då? De är ju ändå där.
Har väldigt mycket att tänka på. Förhoppningsvis så kommer jag på med tiden vad som är det rätta.

Hade i alla fall två väldigt bra timmar med Annika idag!!
Så nu är jag fylld med energi och väldigt glad.

Kommentarer
Postat av: Malin

Man ska se det positiva, ta chansen. 2% är ju ändå 2% och inte 0%.. lycka till!

2009-01-18 @ 09:41:38
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: julia

kolla in min tävling under kategorin TÄVLINGAR =) och anmäl dig så kan du vinna ett ursnyggt svart linne ;D lycka till kram / whitehearts

2009-01-18 @ 21:15:17
URL: http://whitehearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0