Olika utseenden.

Eftersom jag kom fram till att det var en så hög siffra som jag spenderat hårfärg för så var jag tvungen att kolla igenom hur jag sett ut genom åren.
Men på nått sätt så måste jag kompensera mitt förfärliga köpande av hårfärg och minska på köpandet av något annat.
Jag och Annika har redan kommit fram till att vi ska ha köpstopp på kläder ett halvår!
Och jag lägger ju inte ner mycket alls på alkohol nu för tiden.
Så jag skulle ju kunna sluta lägga ner så mycket på godis och dricka också!

Nu ska ni få se lite bilder!

Observera att det bara gäller 3 år också! :P


















Kommentarer
Postat av: Harriet Olsén

Hjäälp vad olik dig du var med det ljusa håret. Du är fin på alla annars såklart. Vilken fantasi!

2009-01-19 @ 07:36:13
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com
Postat av: Jenny

Oh yeah! Vad härligt!

2009-01-19 @ 19:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0