Nattliga bekännelser!

Jag måste erkänna att just nu skulle jag inte släppa in någon i min lägenhet! Jag har inte orkat brytt mig på ungefär två veckor. Så då har det bara blivit värre och värre oreda! Men jag måste säga att jag faktiskt bara ätit en eller två gånger här hemma under de två veckorna. Så det står inte en massa snuskig disk överallt! Dock är det väl rätt mycket glas. Men inte nå annat. Det är bara en massa saker överallt. Måste ta tag i att få ordning på allt igen. För om lägenheten är städad och fräsch så mår jag bättre också.
Kanske får ta hit min städhjälp igen, för detta är ohållbart!

(Hoppas inte att jag tappar alla mina läsare nu.. Det är bara lite oreda. Visst?)

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Herregud Frida :P hahaha! Ja.. jag kommer och städar hos dig när du vill!

2009-01-09 @ 12:35:00
URL: http://mysteryoctavarium.blogspot.com
Postat av: Angelica

Hahaha! Shit! Jag ligger ju i lä... Eller ja, lite iaf.. :P

2009-01-09 @ 17:24:31
URL: http://iamtazzo.blogg.se/
Postat av: Sara

nämen det där va inte så farligt :-) klart jag fortsätter läsa :-)

2009-01-10 @ 17:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0