Look up at the sky and tell me what you see.

Spontanitet är bra.
Kom på runt kl. 1 natten som var att jag inte hade någon lust att kliva upp kl. 7 för att invänta några gubbar som skulle kolla ventilerna i min lägenhet.
Så jag skrev först lite på skämt att jag skulle gå till Sara. Och efter någon timmes betänketid så blev det så också.
Jag tog på mig varmt och började promenera bortåt. Det var faktiskt otroligt myigt att vara ute och gå på natten! Lyssnade på hög musik och sjöng för mig själv.
45 minuter tog det att gå dit. När jag kom fram så började vi prata om konstiga saker, kan man poppa popcorn i en bastu? Kokar blodet i en bastu som är 100 grader? Och kan man steka ett ägg i en bastu? Saker som vi MÅSTE ta reda på!
Var vakna till runt 8. Sen tror jag att Sara blev lite less på mig. Så då gav jag med mig och lät henne sova..
Sen var det bara att kliva upp halv 1 och traska iväg till praktiken!
Men det var en väldigt lugn dag så det var skönt! Jag och, nej nu blir det jobbigt här, för många Saror.. Vad ska jag kalla jobb-Sara för? Jobb-Sara känns ju rätt opersonligt och tråkigt.. Men om jag kallar andra Sara för Sassa så får Sara på jobbet helt enkelt vara Sara. Det blev inte för krångligt nu va?
I alla fall så jag och Sara gömde oss lite på lagret och åt godis och pratade. Vem behöver jobba när man kan äta godis i stället?
Nej, skämt och sido. Men det var en väldigt trevlig dag i alla fall. Och natt.

Nu ska jag dricka pucko och bara njuta av livet.

Vill ha fredag nu!!

Kommentarer
Postat av: LindaBredell

ojooj :p man kan ju inte gå ensam mitt i natten!

2009-01-28 @ 04:44:00
URL: http://lindabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0