Jobb och filmkväll blandat med en dl otur!

Gårdagen började inte så trevligt. Vaknade kl. 13:30 och insåg att jag försovit mig. Skyndade mig upp ur sängen så fort jag bara kunde! När jag sen skulle gå till bussen så såg jag hur en gubbe tittade på mig och sa något. Så jag stängde av musiken och frågade vad han sa. Då säger han med arg röst: Ja, men skit i att svara då!
Jag blev mest chockad så jag skyndade vidare mot bussen.
Trots min dåliga start så blev dagen väldigt bra.
Vid kl. 18 gick jag till hemmakväll. För det vankades filmkväll! Vi blev några stycken. Jag, Sandra, Renée, Kickan, Vicky, Snuff och lilla Ebba.
Köpte mat på blåkisoken. Sen blev det film! Den första var riktigt dålig! Men den andra var väldigt bra, dock lite för långdragen. Tyvärr, det förstörde den lite grann.
När de flesta åkt hem så spelade jag, Sandra och Renée barngeni!
Så för mig blev det hemgång runt halv 3. Riktigt trevlig kväll måste jag säga! Fick mig att slippa tänka så mycket på jobbiga saker för en stund.

Idag så började dagen i oturens tecken igen! När jag skulle kliva av bussen så ramlade jag! Och det var inte halka lite grann, nej det var som att jag flög upp lite i luften sen landade. Så fick ganska ont i knät. Samt att mina byxor gick sönder och mina stövlar blev repade.. Inte så kul.
Jag har i princip aldri otur. Men nu är det verkligen som att det blir kaka på kaka på kaka. Allt kommer på en gång.
Var kul att jobba idag i alla fall. Jobbade en timme extra eftersom vi var för få personal. Men det gjorde mig ingenting.

Nu ska jag försöka ta tag i det där med städningen så jag kan njuta ikväll.
Blir bowilng sen!! Kul!

(Jag var trött så gör någon konstig halvgäspning eller nått! De andra är söta i alla fall!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0