Jag finns alltid här till det sista andetaget.

Min mage mår inte så himla bra just nu! Det har blivit billigt, fett och väldigt sött att äta de senaste dagarna! Så jag måste definitivt lägga om min kost! Annars så kommer jag säkert få nå problem! Men jag ska ta tag i det nästa gång jag får pengar. Då ska jag köpa nytt, mycket grönsaker och sånt! För just nu handlar jag varje dag och då blir det nått färdigt som man värmer i ugnen.. Och en sån person är jag verkligen inte! Jag tycker om att laga mat. Jag äter nästan aldrig färdigmat. Så jag måste få tillbaka mina gamla vanor.

Jag blev kallad för damen idag. Och min granne som bor över skrattade massor. Det var lite kul!
Hon som sa det skojade väl. Men det var lite kul!
Jag vet, har rätt dålig humor ibland.

Du har säkert hört att tiden läker alla sår..
- Men är det verkligen så?

Nej jag ska försöka strukturera upp saker och ting nu. Måste rensa ut kläder och saker ur förrådet inför en ev. flytt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0