Inga förhastade beslut.

Nu har jag bestämt såhär:
Jag vill inte börja tänka en massa på flyttplaner när jag precis ska åka iväg till Malta och på kryssning. Det blir för mycket stress och panik över allt. Jag vill kunna njuta av de roliga planerna som jag har.
Flytten till Gbg kommer att ske. Men inte just nu.
Så jag låter den här chansen glida förbi, men hoppas att det kommer en lika bra chans när jag verkligen känner att jag kan flytta.
Har pratat med hyresvärden som jag har nu. Har egentligen mitt kontrakt till och med första juni. Men han sa att jag får säga upp den nu sist februari om jag vill. Men med tre månaders uppsägningstid.
Det känns mycket bättre faktiskt. För då har jag tre månader på mig att komma på vad jag vill.
Och jag har tre månader på mig att hitta ett bra boende i Gbg. Tre månader på mig att söka en massa jobb också.
Samt tre månader på mig att försöka spara så mycket pengar jag kan i fall jag inte lyckas få ett jobb på en gång i Gbg.
Så detta är nog den bästa lösningen faktiskt.

OCH då har jag tre månader på mig att bli ännu mer trygg i mig själv och faktiskt nå mitt mål på praktikplatsen. Att komma upp  i 6h/dag.

Plus att jag ju faktiskt gillar min nuvarande lägenhet.


Kommentarer
Postat av: Sas

Jag har likadana lakan! :)

2009-01-26 @ 18:31:14
URL: http://ssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0