Ibland bjuder livet på det enkla.

Nu har jag precis diskat i kallvatten. För antingen är det för kallt ute så rören krånglar, eller så hade varmvattnet helt enkelt tagit slut. Efter lite gnällande så gick det bra ändå! Dock ser jag inte fram emot att duscha i kallt vatten. Men det får väl bli en riktig snabbdusch.
Har hunnit med att städa ur kylen också. Kastade lite gamla varor och passade på att tvätta av insidan.
Känner mig som en liten lodis just nu. Finns i princip inget alls i min kyl. Och igår blev det en fattigmans-middag. Men det är sånt som man får stå ut med ibland.
Ska försöka skärpa mig och kanske handla lite mat någon dag i veckan.

Ikväll kommer Sandra hit! Vi ska nog bara ta det lugnt, se någon film och hon ska laga god middag!
Ska bli trevligt att umgås med henne själv. De senaste två dagarna har det varit massa folk runtomkring hela tiden. Då finns det inte så mycket tid för seriösa samtal och sånt.
Men till dess ska jag försöka dammsuga och få i ordning lite mer!

(Fattigmiddag bestående av: baguett med smör och ost på, kycklingnudlar och ett glas ramlösa. Men gott var det!)



(Som sagt, mitt kylskåp kanske inte är det roligaste just nu..)


Kommentarer
Postat av: Emma :)

haha det ser lite tomt ut ;P

2009-01-11 @ 19:49:24
URL: http://emmasternrot.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-01-11 @ 19:49:29
Postat av: Emma :)

haha det ser lite tomt ut ;P

2009-01-11 @ 19:49:53
URL: http://emmasternrot.blogg.se/
Postat av: J.

Lite tomt.. kanske? :)

2009-01-11 @ 21:17:19
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0