Hååååret!

Var och köpte hårfärg idag. Blev 180 kr. Köpte röd, brun oh blond färg. Så nu är det bara att köra på hela natten med färg i håret!
Känns så onödigt bara när det är så liten del av håret som vardera färg ska täcka. Inte någon som vill färga rött, chokladbrunt eller blont? Bara att komma hit i så fall och joina min hår-seans.

Idag fick Sofie min födelsedagspresent! Tror hon blev mäkta förvånad och chockad!
Så den 8:e februari åker vi till Malta och är borta en vecka. Ska bli så otroligt skönt med lite semester och sol!
Sakna mig inte för mycket när jag är borta.
Kommer självklart INTE blogga när jag är borta. Är det semester så ska man njuta till fullo!
Kommer inte heller kunna nås på mobil eller liknande.
Kameran följer såklart med. Så kommer upp en massa fina bilder när jag kommer hem igen!


Kommentarer
Postat av: sofie

det kommer bli grymt syster :) tack en, engång! <3

2009-01-23 @ 15:00:46
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0