Goodbye my lover, goodbye my friend.

Idag åkte Annika. Hejdå Sverige, hej Afrika.
Och när hon återvänder så finns hoppet kanske inte kvar.

Men jag har börjat tänkt mer på Göteborg nu. Har hittat ganska mycket fördelar med att bo där. Kanske inte finns fler fördelar än Stockholm. Men om man jämför Göteborg med Sundsvall så finns det många fördelar.
För det första så kommer jag närmre min familj. Det tar bara 2 timmar att åka från Göteborg till Katrineholm. Så det är verkligen kanon. Då kan jag åka hem till familjen oftare.
Och jag kommer bo mycket närmre Monika!
Jag kommer få en nystart.
Om jag ska flytta dit så ska jag hitta ett jobb innan. Då kommer jag slippa sitta fast hela tiden. För det känns som att jag gör det nu. Inte riktigt kommer någonstans i livet.
Så nu gäller det att börja leta jobb och lägenhet. Kanske flyttar jag tidigare än jag tror, eller så tar det ett tag innan jag kommer iväg.
Hur som helst så kommer jag sakna Sundsvall sjukt mycket. Men jag kan inte fastna här. Jag vägrar!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ibland behövs en nystart på en helt annan plats, och känner du för Gbg så shoot :)

2009-01-20 @ 02:11:56
URL: http://iamtazzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0