En tankeställare.

Cancer. Hur kan det bara drabba någon? Hur kan en så vacker och fin person helt plötsligt bli sjuk? Någon som har hela livet framför sig. Någon som precis startat sin resa.
Jag sitter här i chock och med en klump i magen. Läste hennes blogg förut. Då gick det inte att hålla tillbaka.
Jag känner henne inte jätteväl. Men vet att hon är en fin människa och jag tycker om den del av henne som jag lyckats lära känna.
Såna här saker får en att stanna upp i livet. Att ta en paus och tänka över sitt eget liv. Vad man egentligen vill få ut av allt. Jag personligen förstår att jag inte kan leva som jag gjort förut, det finns ingen plats för elakheter. Visseligen visste jag det innan. Men nu ser man att varje sekund är värdefull.
Ikväll skänker jag mina tankar till dig Sanna och hoppas verkligen att du blir frisk igen!

Livet är skört, vårda det ömt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0