Dr. Feelgood.

Dagen började inte så himla bra. Hade det riktigt jobbigt några timmar under dagen. Förstår inte varför alla affärer måste spela kärlekslåtar. Så det fick bli en snabbis på stan. Men hann spendera 500 kr. Blev lite ekologiska kläder från HM. Så nu känner jag mig stolt som bidragit till den ekologiska industrin.
När jag kom hem blev saker och ting lite lättare. Började dansa till Dr. Feelgood-låten. Blev på toppenhumör igen. Så då började jag med ett litet projekt att göra om i lägenheten. Så nu är den blåa väggen borta! Oooh! Hela rummet fick en helt annan karaktär nu måste jag säga. Jag gillar att fixa, då blir jag alltid glad igen och det är skönt att få tankarna på lite annat håll!

Före..



..Efter!


Kommentarer
Postat av: Sara

vilken skillnad :-)

hur fick du upp det? med tapetklister?

2009-01-10 @ 17:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0