Bowling och massa skratt!

Har varit en jättebra kväll! Först så spelade vi bowling. Jag, Sandra, Renée, Snuff och Karin. Och vem tror ni vann? Jo jag såklart. Ganska överlägset också. Men jag ska inte skryta!
När vi var klara med det så ville egentligen Rebbo och Hannah att vi skulle stanna och titta när de spelade. Men vi orkade inte riktigt. Så vi åkte hem till mig i stället.
Först så kollade vi på The village. Jag har sett den rätt många gånger så jag var måttligt road. Stämningen höjdes som tur var rejält när vi började kolla Raj raj-klipp på youtube. Så himla sjukt!! Galet kul!
Så detta blev ännu en kväll med massor av skratt!
Nu har de precis åkt. Jag funderar på om jag ska städa lite, eller om jag helt enkelt ska gå och lägga mig. Är väldigt trött. Samt att jag är rädd för att börja tänka igen när jag bara sitter här. Det vill jag absolut inte. När jag väl är glad så vill jag spara den känslan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0