Att drömma.

Ibland när jag drömmer så är det så tydliga symboler i dem. Som härom natten, då drömde jag om ett lejon och en haj.
Hittade tyvärr inte betydelsen för haj. Men för lejon stod det en del. Döm mig inte, men jag tror faktiskt på drömmar och dess betydelse.

Att drömma om lejon har en djup symbolisk innebörd, och "lejonet" kan sägas motsvara människans inre själskrafter. Du bör fråga dig hur ditt "lejon" är - besitter du ett inre lugn och en styrka som respekteras och uppskattas? Eller är du besatt av en lidelse som förtär allt den kommer i närheten av? Vill du dominera eller domineras? Är du själv herre över krafterna inom dig? Har du tillräckligt inre styrka att besegra svårigheter? Lejondrömmar kan ge anledning till eftertanke och självanalys.

Kommentarer
Postat av: JnLmodels

Jag tror oxå en hel del på att drömmar! Min tjejkompis brukar också tyda drömmar, lite lustigt ... För 1 månad sen kände jg inte till något om drömtydande och nu vet jag plötsligt 2 personer som tror på drömtydning... Liiite coolt, eller hur :)?



Jag har även ett förslag, prenumerar du på min blogg på bloglovin, så prenumerar jag på din!:)

(Vår blogg handlar om modefotografering med massvis av yngre människor och "vanliga" människro som får agera modeller i en hel vecka!)



//JnLmodels

2009-01-09 @ 22:41:47
URL: http://jnlmodels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0