Till Dig.

Jag önskar att jag hade mått bättre, jag önskar att jag hade gjort saker annorlunda.

Men jag vill tro på det goda i människor. Jag vill tro att ondska faktiskt inte existerar.

Ondska är egentligen bara en form av förvirring och dåligt mående.

Jag är äkta, mina tankar är äkta. Och jag tror att du vet i princip allt om mig.

Finns ingenting kvar att säga. Ja står här, och jag har bara mig själv att ge dig. Står här framför dig och önskar så att du ska se vem jag är.

Att du ska kunna se att jag är på riktigt nu.

Jag har aldrig förr känt hur hjärtat varit så halvt. Du är min äkta kärlek.

När jag blundar och tänker på framtiden så är det dig jag ser framför mig. Jag vet att vi kan få ett underbart liv tillsammans.

Jag gör vad som helst för att du ska lita på mig igen.

Jag tycker själv att jag visar det enormt mycket bara genom att vänta på dig medan du är i Afrika.

Det är inte alla som skulle göra det. Men jag gör det för att jag älskar dig. För att det är dig jag vill vara med.

Och för att jag vill visa dig att det går att lita på mig. Jag har verkligen förändrats. Och kan inte ett celibatlöfte visa det, så vet jag inte vad som kan visa det.

Jag vet att kärleken mellan oss finns kvar där. För jag ser hur du tittar på mig när vi ses. Jag ser hur dina pupiller växer. Och jag ser hur jobbigt du tycker att det är.

För jag vet att du vill kasta dig i mina armar. Men inte vågar.

Om du vill ha mig igen så får du mitt eviga löfte. Du får hela mig. Du får allt.

För jag sviker dig inte igen.

Nu är jag här på riktigt. Och jag vill ha något äkta. Jag vill ha flickan i mina drömmar. Jag vill ha dig. Jag vill ha ett livslångt förhållande.


Jag älskar dig Annika Frideborg Sjölund.

Nu och för alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0