Take a bow.

Idag kom snygg-Joel in i butiken! Sjukt snygg. Han har septum! Om han hade handlat något idag hade jag skrivit mitt mobilnummer på påsen. (Nu överdriver jag och skojar lite. Men det är ju kul att man har lite ögongodis i alla fall!)

När jag gick hemåt så fick jag ett sms av Monika om att bebis kommer bli ett februaribarn! Så då forsade tårarna ner. Även fast det inte är jag som ska ha barn så är det en speciell känsla när en av ens bästa vänner ska föda barn. Så jag hoppas verkligen att allt ska gå bra nu!

Har varit en massa tankar i mitt huvud idag. Men envis som jag är så fortsätter jag kämpa och hoppas. Jag vet att jag förändrats och om hon bara vågar öppna ögonen och se så kommer hon också inse det.

Köpte en ny jacka idag! Den kan jag ha när våren börjar närma sig!

Imorgon är det den 26:e.. inge bra datum. Men jag överlever förhoppningsvis den dagen också.
Får se fram emot att det snart är helg. Ska vara med Sas på fredag, sen Sandra på lördag. Så det kan nog bli en kanonhelg!

Nu ska jag vara dum och gå iväg och köpa godis.
Men imorrn ska jag simma massor, massor!

(Svårt att få till en bra bild. Men detta är då min nya jacka. För endast 48:- ! Billigt!)


Kommentarer
Postat av: Sas

värsta coool jacka! nu ere bara å vänta på våren då :P

2009-02-25 @ 19:14:42
URL: http://ssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0