Snart är det dags!

Lite problem med designen på bloggen. Men inget jag orkar fixa med nu faktiskt.
Är bara två dagar kvar tills jag och Sofie åker till Malta!
Och jag har massor att fixa, har inte ens börjat packa än!
Stress, stress, stress!

Men jag arbetar bäst när det är lite tid kvar.
Så om jag känner mig själv rätt kommer jag nog packa imorgonkväll.

Just nu sitter jag och har extramt ont i munnen. Min visdomstand som krånglar igen!
Det är tredje gången sen i september.

Nu är min lägenhet uppsagd. Så den sista maj är min sista dag i den här lägenheten..
Känns sorgligt att tänka på nu.
Så därför ska jag bara fokusera på allt kul som kommer den närmsta tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0