Sjukt roligt!

Idag var det verkligen hysteriskt kul på jobbet!
Jag och Sara (Hm, nu är detta en tredje Sara.. börjar bli lite jobbigt detta..) I alla fall vi gjorde någon konstig papegoja/kollibri/apa/indian-dans när vi stod i kassan. Så sa jag att tänkt om alla skulle börja dansa så, och så skulle kunderna sätta igång de också. Kunde verkligen se som värsta filmscenen framför mig. Då började vi skratta så vi nästan dog. Tror kunderna tyckte vi var galna! Men jag kunde verkligen inte sluta skratta! Det var hysteriskt!
Skönt att avsluta veckan på ett så kul sätt!
Blev en korv-dejt på vängåvan också. Alla har rätt, den godaste korv med bröd säljer de där!

Nu sitter jag och väntar på att Sandra ska komma hit. Vi ska äta lite god middag och se på film.
Trevligt!
Dock så måste jag samtidigt packa. För det har jag inte gjort än...

Det löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0