Plastic stars.

Jag är på otroligt bra humör just nu! Känner hur det bara rusar i hela kroppen på mig. Svårt att sitta still. Jag är bara glad! Dansar runt här i mina tajta byxor och för stora skjorta. Känner mig charmig till tusen.
Det är underbart när man känner så. När allt bara känns perfekt.
Jag känner mig redo för mitt "nya" liv. Längtar efter att få flytta ner till Gbg och lära känna nya människor. Nog för att jag tycker jättemycket om mina vänner här i Sundsvall! Men det ska bli kul med nya utmaningar.
Och jag vill resa massor i framtiden. Se saker, träffa människor och fota jättemycket!

Det är så underbart. För det är sällan som man ser mig utan ett leende nu för tiden.
Och till och med Yvonne sa att jag de senaste månaderna verkat väldigt stabil och som att jag mått väldigt bra.
Det är inte bara något jag verkar vara. Det är något jag ÄR!
Jag har hittat tillbaka till mig själv och mitt liv. Jag är här igen. Till 100%
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh :) Jag blir så glad! Så glad att du mår bra! Jag hejjar på dig, du fixar allt du vill, vännen!!!

2009-02-27 @ 00:14:22
URL: http://mysteryoctavarium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0