Måndag igen.

Ny vecka. TYcker dagarna går så otroligt fort hela tiden! Februari verkligen susade iväg. Bara några dagar kvar, sen är vi helt plötsligt inne i mars. Då är det inte lång tid kvar tills jag får veta hur min framtid kommer att se ut. Eller i alla fall hur en del av min framtid kommer se ut.

Helgen har varit riktigt bra! Hade verkligen jättekul på kryssningen. Blev en hel del skratt och dans! Så det blev också en energikick. Likadant som med Maltaresan. Så nu är jag verkligen fullproppad av energi.

Dags att skriva på mitt CV igen. Var ett bra ta sen jag behövde bry mig om det sist. Men nu ska jag komma igång med jobbsökandet igen. Samt lägenhetssökandet. Lägenhetssökandet känns lättare. För det vet jag att jag lyckats med två gånger tidigare. Jobb har jag ju inte lyckats få tidigare. Ja, förutom sommarjobb då. Så det blir en helt ny utmaning. Men inget som jag är rädd för.
För jag är så otroligt stark nu, och det känns som att jag i princip kan klara vad som helst!
Så om tre månader lämnar jag min kära praktikplats. Kommer kännas otroligt jobbigt att lämna de människorna som jag lärt känna där..

Men livet måste gå vidare!

(Några bilder från kryssningen!)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0