Jag vill leva livet!

Idag satte jag ner foten. Om Du drar ner mig så är det verkligen hejdå.
För jag vill bara leva livet och må bra.
Tänker inte ha människor runt mig som mår dåligt. Självklart vill jag stötta mina vänner. Men jag måste tänka på mig själv.
Alla år som jag missade en massa saker bara på grund av mitt mående.
Aldrig igen!
Jag är stark nu, jag mår bra och lever verkligen för första gången på flera år.
Ingen kan ta det ifrån mig!
Jag förstår att det finns människor med problem. Men gå till någon professionell i stället.
Vänner kan inte hjälpa. Hur mycket man än vill tro det.
Förlåt om jag låter bitter eller som att jag inte bryr mig ett dugg.
Men det här är mitt liv, och jag tänker leva det också!

(Glad Frida.)


Kommentarer
Postat av: sofie bredell

vi måste ta massa fina bilder i malta med din systemis :D

2009-02-06 @ 10:14:47
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0