I'm a dreamer.

Fick ett mail på helgon igår ang. en lägenhet. Eller ja, en del i en lägenhet. Nämligen en så liten yta som 2x1.4 m. Sjukt litet! Men jag sa att jag var intresserad. Får se vad han svarar.
Spännande att se vart man tillslut hamnar.
Nu ska jag först ha riktigt kul i helgen. Sen är det dags att börja söka jobb och lägenhet som en galning.
Det känns som att detta är slutet på en väldigt bra bok. En bok som man nästan inte vill lägga ifrån sig. Men sen ser man att det kommer en uppföljare till den. Det är bok nummer två som jag ska kasta mig in i.
Men först har jag tre underbara månader kvar i Sundsvall som jag vill göra till en väldigt bra tid. Har redan en del planerat.

20-21 feb:  Kryssning.
13-17 mars: Linda kommer ev. upp.
20 mars: Invigning för Club Alexis i Sundsvall.
31 mars: Annika kommer hem. Ska krama ihjäl henne vare sig hon vill det eller inte!
8-14(15) april: Hem och fira påsk med familjen.
30 april: Piratpicknick med Sas.

Så några datum har jag att se fram emot.
Ser fram emot att våren ska komma också. Så jag kan fota en massa!

Nu är det dags att kolla tvätten och städa lite innan jag ska ta mig till jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0