Ikväll ska jag bli full för kärlekes skull!

Nej, det ska jag inte. Men det är en väldigt bra låt! Fin!

Den här veckan har gått galet fort! Vet inte vart alla dagar försvann, men kändes som att de inte riktigt tog mig med, utan susade bara förbi som ett x2000.

Jag har för mycket känslor inom mig. Blir förvirrad.
Ska bli skönt att åka till Malta om en vecka och bara fokusera på allt som är där! Inget annat.

Händer inte alls mycket de kommande veckan faktiskt.
Vi ska skylta om i alla skyltfönster på jobbet. Annars är det som vanligt där.
Jag ska väl försöka storstäda här hemma innan jag åker så jag kommer tillbaka till en ritkigt fin lägenhet.
Men får se, nått skoj kanske dyker upp får jag hoppas.
Annars får jag se till att dyka upp hos folk mitt i natten! Det är jag ju bra på!

(Någon ytterst udda bild som Sara knäppte på mig i fredags..)


Kommentarer
Postat av: Sas

haha hotter than hell(min bild asså) :P:P:P

2009-02-01 @ 23:38:00
URL: http://ssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0