Hey, why you keep screaming at the top of your head?

Satt och tittade på Desperate housewives nyss. Var en sån fin scen som verkligen skrek av kärlek. Då kunde jag inte hålla inne tårarna. Jag saknar min kärlek så sjukt mycket. Och det är jobbigt att inte veta om jag får tillbaka henne eller inte. Men ska försöka lämna tankarna hemma när jag åker iväg imorgon!

Jag vet att jag har massor att göra just nu, men det är så sjukt kallt i min lägenhet så jag förmår mig inte att lämna filten. Lyssnar på lugnande musik och bara njuter av tanken på att vara ledig i 4 dagar! 
Men jag kanske ska försöka ta mig loss härifrån och göra något vettigt i alla fall. Packa vore kanske nödvändigt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0