Fixa och dona.

Har precis kommit hem. Uträttade lite ärenden på stan. Köpte mig två par nya byxor. Jag och Annika har egentligen köpstopp på kläder, hon till september och jag till juni. Men jag hade fått lov att köpa ett par byxor. Tyvärr blev det två eftersom jag behövde både ett par tajta och ett par baggy. Så jag får ursäkta mig med det. Tycker att köpstoppet ska gälla saker som man verkligen inte behöver. Som nu t.ex, nu har jag verkligen alla kläder jag behöver. Så nu ska jag inte köpa mer!

(Blev ett par jeans-leggings och ett par baggy från Cubus.)


Kommentarer
Postat av: sofie bredell

ujdå, du nappade på mitt tips! :D

2009-02-19 @ 20:43:23
URL: http://sofieebredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0