Bad turns good.

Dagen började inte så värst bra. Fick ett sms som jag absolut inte hade velat ha. Behöver inte skriva mer detaljer om det. Men blev väldigt besviken.
Det är också årsdagen för farfars bortgång idag. Så det var väldigt dålig tajming för det där sms:et när jag redan var nedstämd.

Men dagen blev mycket bättre sen! Jag gick iväg till sporhallen och simmade i 40 minuter! Efter det åkte jag och Sandra till IKEA och åt fransk hotdog. Det godaste som finns. Dock inte så nyttigt.. Handlade gratis på city gross eftersom boverket skickat mig 200:- att handla för. Sen åkte vi hem till Sandras mormor och fick lite fika. Efter det åkte vi upp till Södra och bara njöt av utsikten. Så måste säga att det blev en väldigt bra kväll! Är glad att jag har en så bra vän som Sandra! Tack för att du alltid ställer upp!

Ska tända ett ljus för min farfar nu.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltid, alltid, alltid! Jag vill bara ha lördag nu! Jag älskar dig så<3

2009-02-24 @ 23:23:38
URL: http://mysteryoctavarium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0