Ugh!

Min soffa luktar äckligt! Och allt är Lill-Saras fel! Hon fick mig att bli sugen på fiskbullar. Och sedan att spela robinsonspelet samtidigt som jag åt. Då hände det en olycka! Så nu sitter jag här i stanken. Inte så fräscht!

Blir en riktigt lugn kväll. Har spelat lite spel. Nu funderar jag på vad jag ska göra.. är lite uttråkad!
Jag borde nog dränkas i syndafloden så mycket som jag syndat idag! Först blev det två cheeseburgare på mcdonalds. Sen fiskbullar. Och nu lite "påsk"godis, cola och ostbågar. Kommer antagligen spy innan kvällen är slut! Men det kan det ju vara värt kanske.
Jag måste ju ha nått fel. Idag har jag gråtit, skrattat, gråtit lite till, för att nu sitta här med världens leende. Tror jag är lite för känslorsam för mitt eget bästa ibland!
Men alla som känner mig tycker ju att jag är rätt knäpp, men att det har sin charm och att det är jag helt enkelt.
Nu känns det mest som att jag skriver lite för skrivandets skull. För att jag har tråkigt kanske. Brukar inte vara ensam på fredagar! Var väldigt längesen jag var ensam en hel helg! Men blir nog så denna helg. Känns inte så läskigt. Lite tråkigt kanske. Men, ja tiden brukar ju gå ändå. Fast ja, jag ska ju antagligen gå en promenad med Lill-Sara nått i helgen så då går väl några timmar i alla fall! Bla, bla, nu känns det som att jag babblar massa. Ska kolla om jag hittar nått annat roligt spel!




Kommentarer
Postat av: sara

schysst att skylla på mig när jag hatar fiskbullar... KRÄKS

men erkänn att spelet va kul? de är nog värt fiskbulls-stanken :-) hihi

japp, promenad blir det, mig slipper du iaf inte undan i helgen... HAHAHA

2009-04-03 @ 23:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0