Städa, städa!

Idag har det blivit mycket städande! Men nu är det faktiskt inte så mycket kvar. Känns otroligt skönt! Men jag måste fortfarande få ner lite mer saker i kartonger. Känns som att det aldrig tar slut med grejer! Har hur mycket som helst! Längtar till imorgon kväll då allt äntligen är klart! MEN, då kommer hela arbetet med renovering av lägenheten. Jag har en idé om att det ska bli klart till den 14:e. Men hur jag ska lyckas med det vet jag faktiskt inte. Kommer få bjuda hem folk varje dag som får hjälpa mig! Har i alla fall några frivilliga. Hade snälla frivilliga idag som hjälpte mig med städningen! Tack Sandra och Sara! Utan er hade jag fått städa hela natten!
Men till helgen är det bara att sätta igång! Strukturera upp allt på fredag. Sen bara börja fixa. Slipa, spackla, måla, tapetsera. Oj, oj...

(Sandra, skura, skura!)



(Anonym, haha! Hon är en städtant med okänd identitet!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0