Razborka!

Herreguu.. i natt var det inte nådigt med mardrömmar!
Först drömde jag att Sara (alltså andra Sara, inte praktik-Sara) hon kom gåendes mot mig på stan. Och helt plötsligt så börjar folk runt omkring dansa och låten Razborka spelas jättehögt. Så tar hon fram björkkvistar och slår ner mig på marken och slår mig med dem i ansiktet. Och runtomkring skrattar alla människor och ser jätteglada ut.
(Fattar inte hur Razborka kom in i drömmen för den har jag inte hört på jättelänge...)
Sen så drömde jag att jag skulle åka en karusell. Och ni som känner mig vet att jag verkligen hatar karuseller. Men jag skulle åka ändå! Och det var även en sån som man kan styra själv om man vill åka längre upp i luften. Det var som plan man satt i som snurrade runt. Och jag drog i spaken så jag for högt upp i luften. Och min andra rädsla är höjder! Så jag satt där med paniken i magen.
Sen helt plötsligt var jag på jobbet. Hade ont i mina ögon av någon konstig anledning. Och det åskade som tusan ute. Helt plöstligt gick strömmen när vi alla var nere i källaren! Och där blir det verkligen mörkt när allt är släckt!
Så ja, jag har inte haft en trevlig natt!!

(Här kan ni lyssna på Razborka!! Hemsk låt att ha i en dröm. Men annars rätt svängig.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0