Påskdagen.

Idag har hela familjen varit ute i Eriksberg. Det var jättemysigt. Grillade, gick i labyrinten och hade det riktigt trevligt. Tror att alla uppskattade att jag kom på idén att vi skulle åka dit! Det är så skönt att vara utomhus när det är såhär fint väder. Jag hoppas att det blir vår i Sundsvall snart!
Men man blir verkligen trött av att vara utomhus. Speciellt att vara vid sjön. Så nu är jag riktigt trött!
Men jag ska strax sätta igång och laga lite middag. Blir mina speciella baguetter idag. Vet att alla som smakat dem gillar dem grymt mycket!
Sen ska jag tvinga Linda att hjälpa mig med mina ögonbryn!
ska lägga i färg i håret sen också. Den vanliga. Men var en månad sen jag färgade sist, så har blivit dags att bättra på!

(Vacker vy.)



(Burn, burn.)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kom hem så du kan göra baguetter till mig :D

2009-04-12 @ 19:31:06
URL: http://mysteryoctavarium.blogspot.com
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Spana gärna in på vår blogg och hjälp oss med dagens i-landsproblem!

2009-04-16 @ 16:07:01
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0