Pank..

Då var man pank igen då. Och det har sin förklaring. En massa godis, cola och mcdonalds. Jag måste skärpa mig.
I helgen har det verkligen varit förjävligt!
Åt på donken i fredags, lördags och idag. Sen så har det blivit en massa godis. Och säkert 2 liter cola. Det är för mycket. Inte bra för varken plånboken eller hälsan.
Så den här veckan blir det till att snåla. Jag måste äta havregrynsgröt varje morgon för jag har inte råd att äta någon lunch. Sen så får jag hoppa över basketen på fredag. För det har jag faktiskt inte heller råd med.
Blir nog en rätt tråkig helg. För jag kan inte hyra några filmer eller göra något alls.
Det får bli saker som är gratis som jag får hitta på. Ge mig några exempel på sånt? För jag kommer inte på något. Blir bara less.
Och nyss fick jag spendera 110 kronor för att lägga ut en lägenhetsannons på blocket. Som kanske inte ens ger något svar. Vissergen kommer inte det på räkningen förrän nästa månad. Men ändå. Känns inte sådär jättekul.
Har några pantfaskor sen i lördags. Kanske för 15 kronor eller så. Kan köpa några nudelpaket för det!
Känns dumt att Annika kommer hit på onsdag, men jag kommer inte kunna ge henne någon mat..
Och Malin har hejdå-fest på onsdag. Kommer inte ha råd att gå ut direkt.
Nej nu känner jag att jag klagar lite för mycket. Har säkert något här hemma som jag kan sälja så jag kan leva lite denna vecka.
Kan inte någon fixa en gratisbiljett till basketen?
Kan någon mata mig?

*Går ut och samlar pantburkar*

Kommentarer
Postat av: Secret =)

Ville bara säga att jag kollat på lite bilder på dig på helgon och här och måste säga att du är nog bland det vackraste jag sett, kan inte släppa blicken från dig huj huj, vi har setts en gång =D när får du gissa... ha det bäst frida sötnos...



xoxo



Mr: secret admirer!

2009-04-22 @ 04:14:50
Postat av: sara

du kan ju inte slänga godis din galning HAHAHAHA

2009-04-24 @ 08:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0