I'm tired of this!

Idag är det ingen bra dag! Känner mig allmänt less.
Hade sett fram emot att träffa en speciell person idag. Men tydligen var det fel av mig. tydligen pressar jag henne.
Så, ja. Lose that thought.
Sitter och är jättetrrött. Känner att Angelicas förslag om att åka iväg är jättejättelockande nu!
Skulle vara skönt att losa alla tankar och bara vara ett tag.
Har tänkt FÖR mycket idag. Allt är en enda stor kaosboll i mitt huvud.
Men jag måste försöka ta mig samman. För jag vet att det är massa saker som måste fixas inför flytten. Men den energin finns inte riktigt här just för tillfället.
Skulle bara vilja köpa en stor påse godis och äta tills jag spyr. MEN det ska jag inte göra. Ingen fara.
Måste finna energin på något sätt!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Bara att säga till så ska jag fixa med resa å ledighet!

2009-04-26 @ 19:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0