I wanna dance. Dance with you.

Det är inte så roligt att packa och städa. Så jag har tagit paus. En dagslång paus nästintill. Fast en del har jag hunnit med ändå!
Ska köpa två flyttkartonger till och sopsäckar. Så då kommer jag ta ett sista ryck!

Sitter just nu och fixar i photoshop i stället. Det är lite roligare. Dock har jag lite svårt att koncentrera mig då mitt huvud bultar rätt rejält! Har fixat en bild till Sara på hennes barn. Ska skicka in bilder på framkallning så då tänkte jag att jag frågade henne om hon också skulle ha något framkallat. Dela på frakten är alltid bra!

Jag har ett fotoprojekt på gång. Skulle vilja fota alla de människorna som är speciella för mig och ha hemma på väggen. Men vill inte ta helt vanliga bilder! Utan det ska vara något speciellt! Har inte riktigt kommit fram till något koncept än! Får fundera på det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0